zaterdag 12 maart 2022

Noordervroon

Afgelopen week was ik op vakantie in Zeeland met mijn gezin. De bestemming was Domburg, een prachtig Zeeuws kustplaatsje achter een fraaie duinrand op Walcheren. Domburg beschikt over een mooie kustlijn, strekkend tot aan de zeedijk van Westkappelle. We hebben genoten van het strand, het zwemparadijs op het vakantiepark en het lekkere eten. 1 ochtend ging ik met zonsopgang even op pad met de camera, naar het Noordervroon, een schitterend waterrijk gebied tussen de zeedijk van Westkappele en Domburg in. Prachtige slikken en wat grotere plassen kenmerken dit gebied. Ik kreeg er onder andere een graspieper, bergeenden, een slobeend en wulpen voor de lens. En na mijn ronde in het Noordervroon kon ik in het bungalowtje weer lekker aan de koffie en croissants!

4 opmerkingen:

  1. Mooi John,
    Vooral de graspieper. Wat een prachtig licht. De slobeend man is prachtig met het glanzend groen. De bergeend met de kop omhoog is ook wel een hele leuke. Een wulp zo dichtbij is ook super. Ik heb weer genoten van je foto's.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotos John. De bergeend is grappig. Ik kom er ook regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig John het is een heerlijk gebied en je zal de tijd mooi benut hebben deze foto,s liegen er niet om.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je tijd goed kunnen benutten John. Het is een reeks fraaie platen geworden.

    BeantwoordenVerwijderen